Kan ik nog steeds bestellen op de website?

Ja, leveringen aan huis en in de afhaalpunten die nog geopend zijn, blijven tijdens de lockdown behouden en verzekerd binnen de gebruikelijke termijnen!
Supergoed nieuws: de levering is gratis!

Ik moet een pakket afhalen dat bij het afhaalpunt of in de winkel is aangekomen. Wat moet ik doen?

Maak je geen zorgen! Je kunt je bestelling in een afhaalpunt afhalen als dit open blijft tijdens de lockdown. Als je pakket verstuurd is naar een afhaalpunt dat de deuren heeft moeten sluiten, zal het braaf op je blijven wachten tot de heropening. De pakketten die in de winkel geleverd zijn, blijven ook braaf op je wachten tot onze winkels opnieuw open mogen gaan.

Hoe kan ik een gekocht artikel terugsturen naar de winkel?

De retourtermijn wordt uitzonderlijk verlengd: je kunt je aankopen vanaf de heropening en tot 30 dagen erna terugbrengen naar de winkel.

Hoe kan ik een artikel dat ik online heb aangeschaft terugsturen?

De retourtermijn wordt uitzonderlijk verlengd naar 60 dagen. Het is nog steeds mogelijk om je artikelen via de post of via een afhaalpunt terug te sturen, op voorwaarde dat het gekozen afhaalpunt open blijft tijdens de lockdown. Je kunt je aankopen vanaf de heropening en tot 30 dagen erna ook terugbrengen naar de winkel.

Hoe contacteer ik de klantendienst?

Onze klantenservice blijft open van maandag tot vrijdag van 9.30 tot 17.30 uur om je vragen te beantwoorden.

Je kan ons contacteren:
- telefonisch : 026 20 02 65
- via e-mail via ons contactformulier (https://www.pimkie.be/nl/contact)
- of via Whatsapp: +33 (0)6 67 85 80 48